توصیه های روانشناسی موثر برای زندگی سالم

توصیه های روانشناسی موثر برای زندگی سالم

اگر می خواهید زندگی سالم و عمری طولانی همراه با آرامش و احساسات مثبت داشته باشید پیشنهاد می کنیم از برخی توصیه های روانشناسی در این زمینه بهره بگیرید با ما در ادامه مطلب همراه باشید

آیا می‌دانستید اگر هر روز همدیگر را در آغوش بکشید، سالم‌تر خواهید بود؟ دکتر دیوید آگوس در سایت دیلی میل مطلبی نوشته درباره راه‌های ساده برای رسیدن به یک زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر.

بخش‌هایی از آن را در این جا می‌خوانید:

– از خوراکی‌های فرآوری شده که مواد افزودنی دارند، دوری کنید.

– بغل کردن می‌تواند سیستم ایمنی بدن را به حد بهینه‌اش برساند. لمس یک انسان دیگر می‌تواند مثل چوب جادو باشد، تعداد تپش‌های قلب را تغییر دهد، فشار خون را کاهش دهد، مواد شیمیایی که به ما احساس خوبی می‌دهند را در مغز آزاد کند و غده هیپوکمپوس (اسبک مغز) را که کارش تنظیم حافظه است، تحریک کند. بغل کردن و نوازش کردن و تعاملات اجتماعی تا 32 درصد شما را نسبت به سایرین در برابر بیماری‌ها ایمن‌تر می‌کند و سیستم دفاعی بدن شما را قوی‌تر می‌کند!

– داشتن نگاه مثبت، روی سلامتی اثر می‌گذارد. بنابراین آدم‌هایی که اعصابتان را خرد می‌کنند، از خودتان دور نگه دارید.

– زنگ ساعت را قطع کنید. وقتی خسته شدیدبه رختخواب بروید و قبل از آن از دستگاه‌های الکترونیکی استفاده نکنید. باید به جایی برسید که خودتان متوجه شوید بهترین ساعت و میزان خواب چقدر است که در طول روز سرحال باشید.

– برای عمر طولانی، پیاده روی کنید. 450 دقیقه ورزش هفتگی برای داشتن عمر طولانی خوب است.

مقالات مشابه

دانلود دکتر مایکو برای

موبایل

دانلود دکتر مایکو برای

دسکتاپ

جهت همکاری با دکتر مایکو اینجا کلیک کنید.